Sunday

Jag trodde att jag var på väg att bli frisk redan igår men jag kunde inte haft mer fel. Somnade inte förrens klockan nio på morgonen mellan under natten mellan fredag och lördag och vaknade upp en timme senare av den värsta hostattacken ditills. Sen gick jag runt och hostade lite smått under dagen och sen vid 20-tiden tänkte jag gå och lägga mig igen. Somnade direkt och sov utan problem i en halvtimme, sen från ingenstans vaknar jag upp av att jag börjar jag hosta som en galning igen och får springa ut i badrummet och börjar spy en massa. Står i badrummet närmre en kvart och till sist började det nästan svartna för ögonen. Dags för en ny medecinshot  och efter det mådde jag bättre igen. Idag har jag sovit ut och knappt hostat någonting så det ser lovande ut men jag vågar inte hoppas på för mycket för helt plötsligt så är det igång igen. Aja, nu måste jag bli frisk snart, i morgon börjar ju redan sista veckan innan jag börjar jobba igen och det känns som jag inte har hunnit med någonting.

Lön på torsdag av det fetare slaget, det blir i alla fall något att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0