Go-Cart

Tog äntligen och gick ut och hittade på nånting för första gången sen jag blev sjuk. Och det blev en tur till Älvsjö med Koroush och Alex till Gokartpalatset. Vi tog inte riktigt den snabbaste vägen om man säger så men planering är överskattat. Någon hade smällt upp en massa bilvägar, broar och staket där vi tänkte gå så det blev en spännande springmarsch över motorvägen med livet som insats innan vi nådde fram.

Det var kul att köra och jag var lite väl fartblind i början när jag lyckades flyga(!) över sargen med hela fordonet i en snäv kurva redan på första varvet. Dock var det en ganska graciös luftfärd som varken jag eller bilen skadades av utan jag var ganska snabbt igång igen och efter det satt varenda kurva perfekt. Inte ens Schumacher hade kunnat göra det bättre... typ. 

Gokartpalatset:  Foto:

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, det är därför vi alla tycker om dig, alex! ^^

2007-08-22 @ 10:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0